//awesomeblog
KAWAN
Sunday, 15 January 2012 ? 0 Suka Saya ?
Hai peeps :) Hmphh , ainur takde semngat lah hri ni . Ttbe stika col ainur menagis2 then citer yg dia kne kutuk . Ya Allah , dah la bestie sndri yg mengutuk tu . Ape lah nk jdi gn geng ainur ni . Ainur pnh rse ape yg stika rse . Mmg sedihh . Tapi ade hikmah ape yg berlaku . Allah nak tengok sejauh mne umat nye boleh bersabar . Ainur tak tahu ape  nk jdi . Tak boleh nk backup sape-2 . Sebab smue nye kawan ainur =') Hope fully korang semua berbaik semula . Ainur rindu kan korang yg dlu . Selalu jog sama2 , Hang , lepak , cara korang menari , menyanyi , gelak dan segala nye tentang korang .


Enjoy reading ;)




Older Post . Newer Post
FOLLOW+ DASHBOARD