//awesomeblog
Merentas desaaa :D
Thursday, 19 January 2012 ? 0 Suka Saya ?
Hello . Assalamualaikum :) Hewww . Rindu lahhh . Mehh muahhh sikit :* Hehe . Acano gn sekolah ? Okayy ? Ni nak cerite , hri tu kan , sekolah titewww ade merentas desa . Wuuuu , kite palinggg sukeee :DD First nak mule lari tu , ainur tak confident dapat lri gn betulll . T.T Semua budak-2 hebatttt wooooo ^^ Tpi , ainur dah nekad nak buad yg terbaek , so , ainur lari je lahhh sejauh mne yg larat . Ngehhhhh~ Laluan kli ni sama mcm thun lepas , sbb tu ainur tak takooott sgt . Hehe . Time lalu kt sekolah agama rakyat tu , semangat gile . Budak-2 bgi semagttt . Tengs adikkk busuk >.< Haha.. SMK KDSK pon ade merentas desa jgkkk . Then , masa tgh2 lari tu , jumpr lah budak-2 kdsk . Haha . Ainur sempat lgi usha kot-2 ada mamat nsemmmm :) hehe . tapi , takpe , iman ainur kuat lgi . Ingt FIRDAUS  heww heww <3 Nak tgok tak gambar kite lepas merentas desa ? Tpi tak comell mcm korang tau :3
HAHA . Alhamdulilah , ainur dpt no.3 . Hehe . Malu kot naik pentas . Hihihi . Ape pon , doa kn yg terbaik untk ainur tauu . 9.2.12 kne g pntai remis , peringkt daerah pulakkk . Sooooo Maleshhhhhh hehe . Kbaii sume :) I love you :)


Enjoy reading ;)




Older Post . Newer Post
FOLLOW+ DASHBOARD